Az online megrendeléssel nem volt gond, a reklamációmat a termékkel kapcsolatban fogalmaztam meg. Jeleztem a weblapon kitölthető űrlappal is, utána pedig visszaküldtem a fülhallgatót a cégnek. Bő másfél hétig nem érkezett válasz, írtam e-mailt a cégnek hogy megkapták, olvasták-e az űrlapot és pár napra rá válaszoltak hogy elutasítják a reklamációmat és a higiéniai okokra hivatkozva nem veszik vissza a terméket. Felhívtam telefonon őket hogy egyeztessek hogy miért állnak el a visszavételtől, kiderült hogy a készüléket ki sem bontották (az úr maga árulta el hogy meg se nézte... ) de nem vehetik vissza. 8 perces beszélgetés, magyarázkodás után abban maradtunk hogy visszaküldik és állják a szállítási költségeket. Eltelt 16 nap és se kép se hang, felhívtam újfent az urat és már érthető módon ingerülten kérdeztem meg hogy miért szórakoznak velem, visszafizetni sem fizetik az összeget, plusz a terméket sem küldik vissza. Aznap feladták a csomagot és 3 napon belül vissza is jött a fülhallgató. Ez az egész szánalmas játék tartott május 19. - július 1. -ig. Időközben írtam a blitzwolf anyavállalatnak is hogy a magyar kirendeltségük erősen inkompetens és hogy felháborító ez az egész elbánásmód/nemtörődömség. Remélem segítettem ezzel bárkinek, érdemes átgondolni hogy itthonról bármit is rendeljen az ember, ha ilyen kritikán aluli az egész folyamat.
Többet nem fogok innen vásárolni, senkinek nem ajánlom hogy így tegyen, hacsak nem szeretné hogy lefossák, hiszen úgyis csak az számít hogy a pénz ki lett fizetve a többi nem számít. : -)
Előnyök:
Nincsen.
Hátrányok:
Elvesztegetett pénz és idő.